به امید طلوع

آنکس نامی جاودان یافت، که در زمان خود سنگ تمام گذاشت.

آنکس نامی جاودان یافت، که در زمان خود سنگ تمام گذاشت.

امید طلوع
معلم
مربی
مروج
فارغ التحصیل مهندسی صنایع
و علاقه مند به تفکر استراتژیک و علوم سیستم ها

رسالت من ایجاد امید، برای طلوعی دوباره در زندگی شماست.

طبقه بندی موضوعی

بنفش باش ... !!

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۴۰ ق.ظ

تفاوت در بنفش بودن است

داشتم از یه دشت سرسبز و بی نظیر رد میشدم که یهو چشمم افتاد به یه گاو!! چقدر برام جذاب بود. من که غرق در صنعت و تکنولوژی های شهری ام، دارم یه گاو می بینم! کمی جلوتر رفتیم بازم یه گاو دیدم و بازم کلی ذوق کردم جلوتر رفتیم، بازم یه گاو

یه گاو دیگه

یه گاو دیگه ….

اما دیگه گاو برام جذاب نبود دیگه نظرم رو جلب نمیکرد! با خودم گفتم الان فقط یه مدل گاو میتونه نظرم رو جلب کنه: گاو بنفش متن بالا تحریفی از کتاب «گاو بنفش» ست گادین بود.

متمایز باش!

یکی از اصول موفقیت تو کاری که همه دارن انجامش میدن و خیلی تو چشم نیستن اینه که متمایز باشیم متمایز باشیم یعنی وسط کلی گاو سفید و قهوه ای، “گاو بنفش” باشیم.

این طور باش!

وقتی می خواید یه کاری رو انجام بدید، ببینید چه ایده ای می تونید توش اضافه کنید که کمی بنفش بشه اگه قراره همون کار دیگران رو انجام بدید، خیلی سخت می تونید جذاب باشید

چند نکته مهم!

البته بهتون بگم: هیچ وقت نمی تونید دل همه رو ببرید.. همیشه یه عده هستن که ناراضی ان! اصلا وقتی داشتن ناف اینا رو می بریدن، طرف از جنس نافش راضی نبوده گویا! پس مطمئن باشید یه عده باهاتون مشکل خواهند داشت،

اما مهم اینه که متمایز و خاصید و یه عده رو به خودتون جذب میکنید.

سخت نگیر!

خیلی دنبال کارای پیچیده نباشید. گاهی بعضی کارخونه ها، فقط با یه بسته بندی متفاوت، بنفش میشن و دلربا! گاهی یه آژانس فقط با تغییر روش سفارش و قیمت جذاب میشه و بنفش! بعضی وقتا همون جایی که هستی وایسا! از خودت بپرس چرا اصلا باید این طوری برم؟ چرا نباید یه تغییری تو روشی که همه دارن مطابق با اون پیش میرن بدم؟ از امروز من این شکلی جلو میرم یکی از اصول جذابیت اینه که بتونید گاو بنفش تون رو پیدا کنید….

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۳۰
امید طلوع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی